Continutul site-ului este suficient de flexibil pentru a naviga fara probleme de la un ecran la altul, cu un design responsive. Aceasta inseamna ca utilizatorii au flexibilitatea de a accesa site-ul tau pe oricare dintre dispozitivele lor, fara continut distorsionat sau timp de incarcare lent. Un site responsive este mai usor de vizualizat de catre potentialii tai clienti.
Google afirma ca design-ul responsive este varianta recomandata pentru tablete si telefoane si chiar sustine faptul ca este cea mai buna varianta pentru interactiunea vizuala cu majoritatea utlizatorilor. Google prefera un design responsive, deoarece continutul site-ului este mai usor de distribuit pe alte site-uri, precum cele de socializare. Un site responzive este mai bine integrat si inregistrat in motorul de cautare Google, pentru a fi gasit de catre clienti.
Continutul reprezinta factorul cel mai important in domeniul marketing-ului digital, dar daca utilizatorii site-ului nu il pot accesa cu usurinta, nu ajuta prea mult. Cu un design responisiv continutul va ajunge pe pagina rapid si fara distorsiuni sau modificari. Nu este necesara redimensionarea manuala pentru a se potrivi.
Avantajele de a avea un singur site care sa respecte nevoia tuturor dispozitivelor sunt semnificative in comparatie cu a avea doua site-uri separate. Un site costa mai putin in comparatie cu doua, iar economiile pot fi substantiale. In funcție de caracteristicile pe care le doriti, costul initial al unui design responsive vi se poate parea mai scump decat al unui site normal, dar reduce cheltuielile pe partea de marketing, implicare angajati si aduce rezultate pe termen lung.
Questions, issues or concerns? I'd love to help you!